Bestill din time her

*Dersom du er student eller skal benytte deg av kampanjepris, bestill timen du ønsker og pris vil bli justert ved betaling etter utført behandling.

Informasjon angående Coronavirus:

Informasjon til våre pasienter i forbindelse med utbruddet av coronaviruset i Norge:

Vi ønsker å minimere potensiell smitterisiko ved vår klinikk og oppfordrer pasienter med luftveissymptomer, hoste, feber eller influensasymptomer til å avbestille sin time og ikke oppsøke klinikken.

Det er svært viktig at vi ikke utsetter eldre pasienter og pasienter i risikogruppen for smitte.

Dersom du nylig har oppholdt deg i områder med vedvarende smitteutbrudd (som Nord-Italia, Kina osv.) ønsker vi at du tar kontakt per telefon/e-post for å få om-booket timen.

​Avbestilling av time:

Vi gjør oppmerksom på at avbestilling/flytting av avtalt time må gjøres senest 24 timer i forveien.

Betaling:

Vi tilbyr kort eller kontant som betalingsløsning og kan tilby faktura dersom det gis beskjed i forkant. Alle våre behandlinger må gjøres opp i sin helhet.

Har du noen spørsmål kan du ringe oss eller benytte skjemaet nedenfor

MIDLERTIDIG STENGT

På grunn av den massive spredningen av korona viruset er klinikken midlertidig stengt.

Hvis du er pasient og har time vil vi kontakte deg, du trenger ikke foreta deg noe.

Du vil kunne kontakte oss på post@salisfysioklinikk.no

Pasienter av Stian Nyhus kan ta kontakt på 41424173.
Ta kontakt hvis du trenger rådgivning i perioden.

Stengningen gjelder i første omgang til og med 13. april, med mulighet for forlengelse.

Vi gir beskjed når vi igjen kan åpne.

Vi vil fortløpende legge ut informasjon både på Facebook og på nettsiden.

“Solidaritet – Nasjonal dugnad mot smittespredning”

-30.03.20